29 februari 2016 | WhatsApp Succesvol in Klantencontact? | BioBase in Terneuzen

Maandag 29 februari a.s. bent u van harte welkom bij de presentatie “WhatsApp Succesvol in Klantencontact’ door Sandra Huijsman en Daniël Rouw. Deze presentatie wordt mogelijk gemaakt door Servicenet ITF B.V.

WhatsApp succesvol in klantcontact? Steeds meer organisaties willen WhatsApp inzetten als nieuw klantcontactkanaal. Werkt dit goed in de praktijk? Voegt het eigenlijk wel wat toe aan de digitale mogelijkheden van bestaande kanalen? En moet je wel kiezen voor een platform waar je niet zelf de technische controle over hebt? De gemeente Terneuzen stond twee jaar geleden landelijk in de spotlights toen zij als eerste gemeente met WhatsApp voor publiekscommunicatie startte.

Andere overheidsorganisaties en bedrijven uit heel Nederland gebruikten de ervaringen van Terneuzen vervolgens als testcase. In 2015 werd de gemeente voor het succesvol pionieren met WhatsApp genomineerd voor twee vakprijzen.

Sandra Huijsman (informatiecoördinator) en Daniël Rouw(communicatieadviseur) van de gemeente Terneuzen vertellen maandag 29 februari over het ontstaan van het WhatsApp-project en over hun ‘app-ervaringen’. In een korte presentatie gaan zij onder andere in op hoe het WhatsApp-en wordt ingezet, wat de gebruikers ervan vinden en hoe dit kanaal past in de bredere aanpak voor digitale dienstverlening en communicatie.

PROGRAMMA

18:00 uur: Ontvangst

18:30 uur: Buffet*

19:00 uur: Gastheer Jefta van Eijk van Servicenet ITF B.V

19:15 uur: ‘WhatsApp Succesvol in Klantencontact?” door Sandra Huijsman en Daniël Rouw

20:30 uur: Borrel

21:00 uur: Afsluiting

Locatie: BioBase, Zeelandlaan, 4538 CA Terneuzen

*Gastheer Jef van Eijk van Servicenet ITF BV heeft aangeboden om deze avond te verzorgen. Hij heeft de keuze gemaakt voor dit onderwerp en deze interessante locatie http://www.bbetc.org/  Hij vindt ‘soep met broodje’ wat karig, dus trakteert hij onze deelnemers op een buffet.

Servicenet ITF BV
Wij verbinden organisaties door slimme ICT-oplossingen en oneindige capaciteit. Innovatief, snel en met persoonlijke aandacht. Servicenet ITF B.V. is in 2004 opgericht en komt voort uit KB3 B.V uit Rijswijk. Door die achtergrond hebben we zo’n 20 jaar ervaring in ICT. In die 20 jaar is er veel veranderd. Van een exclusieve, dure dienst die alleen toegankelijk was voor grote organisaties is ICT in de loop der jaren bedrijf kritisch geworden voor ieder bedrijf, groot of klein, dienstverlener of producent. Vrijwel ieder bedrijfsproces wordt vandaag de dag ondersteund door ICT. Hoe slimmer dat gebeurt, hoe succesvoller de organisatie. Graag vertellen wij hoe wij dit doen.

deel deze pagina